VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ >> Vedoucí Odboru správy majetku a komunálních služeb

Tajemnice Městského úřadu Tišnov vyhlašuje výběrové řízení pro obsazení pozice Vedoucí Odboru správy majetku a komunálních služeb.

Popis pracovní pozice:

  • Řízení, koordinace a usměrňování činností a procesů daného odboru (pozemková agenda, odpadové hospodářství, bytové a nebytové hospodářství, správa sportovišť města aj.),
  • odpovědnost za komunální oblast (správa majetku města, údržba veřejné zeleně a místních komunikací, veřejné osvětlení, úklid města).

Požadavky:

  • VŠ vzdělání; technického nebo právního zaměření výhodou,
  • znalost zákonů ve veřejné správě (zejména zákon č. 128/2000 Sb., o obcích; zákon
  • č. 89/2012 Sb., občanský zákoník; zákon č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek),
  • dobrá uživatelská znalost práce s PC,
  • řidičský průkaz sk. B,
  • morální bezúhonnost,
  • organizační a řídící schopnosti podmínkou,
  • komunikativnost, samostatnost, schopnost jednat s lidmi, loajálnost a časová flexibilita, důslednost.

Nástup dle dohody. Platové podmínky se řídí nařízením vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, v platném znění, platová třída 10 - 11.

Mezi zaměstnanecké benefity patří: 5 týdnů dovolené, příspěvek na stravování, příspěvek na penzijní připojištění, 4 dny placeného indispozičního volna a program Benefit plus.

 

ZÁJEMCI SE MOHOU PŘIHLÁSIT DO 9.6.2021

- písemně na adresu: MěÚ Tišnov, nám. Míru 111, 666 19  TIŠNOV,

- písemně na podatelnu MěÚ Tišnov do 9.6.2021 – do 17:00 hod.,

a to v zalepené obálce s textem: „VŘ – vedoucí OSMKS – NEOTVÍRAT“.

V přihlášce uveďte mimo jiné: jméno, příjmení, titul, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, číslo OP, datum, podpis a telefonní spojení.

 

Více informací včetně povinných příloh přihlášky najdete níže v příloze .

Datum vytvoření: 2.6.2021 / Datum změny: 2.6.2021